Działanie: Projekt współpracy
Partnerzy LGD Wstęga Kociewia: LGD Chata Kociewia, LGD Gminy Powiatu Świeckiego
Czas realizacji: czerwiec – lipiec 2013
Koszt całkowity: 250 000,00 zł
Wkład LGD: 64 000,00 zł

Wstęga Kociewia - linia 1x1 e4ded3

Wstęga Kociewia - linia 1x1 e4ded3

LGD wstęga Kociewia wspólnie z partnerami; LGD Chata Kociewia i LGD Gminy Powiatu Świeckiego oraz Lokalną organizacją Turystyczną Kociewie przygotowało i zrealizowało projekt współpracy pt. : „Podniesienie rozpoznawalności marki Kociewie poprzez zintegrowaną kampanię informacyjną”.

Było to innowacyjne przedsięwzięcie którego celem było przekazanie informacji o istnieniu i walorach Kociewia jak największej liczbie potencjalnych turystów. Składało się ono z kilku rodzajów działań, z których najważniejsze to: modernizacja strony internetowej www.kociewie.eu; przeprowadzenie 5 działań bezpośrednich (tzw. flashmob-ów) w Sopocie, Gdańsku , Bydgoszczy, Toruniu i Warszawie oraz działań związanych z dystrybucją materiałów promocyjnych i gadżetów reklamowych podczas trasy promocyjnej (tzw.road show) w tych samych lokalizacjach. Promocja była prowadzona w „strefach relaksu”,  czyli specjalnie przygotowanych busach, w których osoby zainteresowane, siedząc w niezwykle wygodnych  fotelach masujących mogły obejrzeć filmik promocyjny o naszej małej ojczyźnie. Ponadto przygotowano specjalny zwiastun dźwiękowy (dżingel) oraz filmik promocyjny, które zostały umieszczone na stronach www, Youtube i Facebook-u.

Kampania informacyjna realizowana w czerwcu i lipcu 2013 została dostrzeżona i doceniona w branży promocji turystycznej, która podkreślała jej zintegrowany charakter, nowoczesne podejście oraz trafny dobór adresatów.

Poniżej prezentujemy niektóre z materiałów które powstały w czasie kampanii.