Ogłoszenie o naborze wniosków
nr 22/2021
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Wstęga Kociewia”
informuje o możliwości składania wniosków
w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność
Termin składania wniosków:
od 30 listopada 2021 r. do 17 grudnia 2021 r.
Miejsce składania wniosków:
Biuro LGD „Wstęga Kociewia”, 83-110 Tczew, ul. Wyszyńskiego 3/1,
od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 – 15.30
Tryb składania wniosków:
Wnioski wraz z załącznikami należy składać w Biurze LGD:
– osobiście lub,
– przez pełnomocnika lub osobę upoważnioną
na odpowiednich formularzach w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w formie dokumentu elektronicznego zapisanego na informatycznym nośniku danych.
Forma wsparcia:
Refundacja
Zakres tematyczny konkursu:
„Dla was i dla nas”, czyli budowa i przebudowa infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej i kulturalnej,
co jest zgodne z zapisami LSR i §2 ust1. p.6 Rozporządzenia MRiRW z dnia 24 września 2015 w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (poz.1570 z późn. zmianami):
rozwoju ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej
Cele i wskaźniki planowane do osiągnięcia w ramach operacji
– zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszenia
Warunki udzielenia wsparcia:
- Wniosek z załącznikami został złożony w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu.
- Operacja jest zgodna z zakresem tematycznym, który został wskazany w ogłoszeniu o naborze.
- Operacja jest zgodna z formą wsparcia wskazaną w ogłoszeniu o naborze.
- Operacja jest zgodna ze Strategią Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność, w tym z PROW.
- Operacja uzyska minimum – 19,50 punktów według lokalnych kryteriów wyboru, które stanowią załącznik nr 2 do ogłoszenia.
Lista dokumentów wymaganych, potwierdzających spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru operacji – stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia
Limit środków dostępnych w naborze:
459 215,85 EURO, co indykatywnie przy przeliczeniu na złote po kursie 4,00 PLN/ EURO wynosi 1836 863,40 zł.
wkład publicznych środków wspólnotowych (EFRROW): 1 168 796,18 + wkład krajowych środków publicznych
Intensywność pomocy:
do 63,63% kosztów kwalifikowalnych
W siedzibie LGD oraz na stronie internetowej stowarzyszenia LGD „Wstęga Kociewia” – www.wstega-kociewia.pl znajdują się m.in.:
- Strategia rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność,
- Kryteria wyboru operacji,
- Procedura oceny i wyboru operacji wraz z załącznikami,
- Opis zgodności z lokalnymi kryteriami wyboru,
- Formularz wniosku o przyznanie pomocy wraz z załącznikami,
- Formularz wniosku o płatność,
- Wzór umowy,
Informacje udzielane są w Biurze LGD „Wstęga Kociewia”. Pytania należy kierować na adres poczty elektronicznej: lgd@wstega-kociewia.pl lub telefonicznie: 58 562 71 43, w godzinach 7.30-15.30.
Załącznik 2 Kryteria wyboru operaccji
Załącznik 3 Dokumenty wymagane
opis_zgodnosci_z_lokalnymi_kryteriami_wyboru_INFRASTRUKTURA nabór nr 22
FORMULARZ WNIOSKU O PRZYZNANIE POMOCY:
Operacje w ramach poddziałania 19.2 z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej
WERSJA 4Z Dokumentu aktualne, obowiązujące od 01.09.2021 r.
- Wniosek o przyznanie pomocy (pdf) – pobierz
- Wniosek o przyznanie pomocy (wersja edytowalna) – pobierz
- Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy – IW_WoPP_19.2_IW_4z_15112021
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.pdf) – pobierz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.xlsx) – pobierz
- Biznesplan (pdf) – pobierz
- Biznesplan (wersja edytowalna) – pobierz
- Informacje pomocnicze przy wypełnianiu biznesplanu – pobierz
- Tabela finansowa (xls) – pobierz
- Biznesplan Inkubator (pdf) – pobierz
- Bizenesplan Inkubator (wersja edytowalna) – pobierz
- Biznesplan Inkubator tabela finansowa (xls) – pobierz
- Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa (.pdf) – pobierz
- Oświadczenie (.excel) – pobierz
- Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa – pobierz
UMOWA (wersja 8z) Dokumenty aktualne, obowiązujące od 24.05.2021 r.
- Umowa o przyznaniu pomocy
wersja pdf – pobierz
wersja edytowalna (doc) – pobierz - Załącznik 1 – zestawienie finansowo-rzeczowe operacji
wersja pdf – pobierz
wersja edytowalna (xls) – pobierz - Załącznik 2 – wykaz działek ewidencyjnych
wersja pdf – pobierz
wersja edytowalna (xls) – pobierz - Załącznik 3 – kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych -wersja pdf – pobierz, wersja edytowalna – pobierz
- Załącznik 3a – Kary administracyjne za naruszenia przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) – wersja pdf – pobierz, wersja edytowalna –pobierz
- Załącznik 5 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji- wersja pdf – pobierz, wersja edytowalna –pobierz
- Załącznik nr 6 Oświadczenie małżonka Beneficjenta o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy- wersja pdf – pobierz, wersja edytowalna – pobierz
- Załącznik nr 7 Oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim/ o ustanowionej małżeńskiej rozdzielności majątkowej- wersja pdf – pobierz, wersja edytowalna – pobierz
- Załącznik nr 8 Oświadczenie (współwłaściciel przedsiębiorstwa) o niepozostawaniu w związku małżeńskim / o ustanowionej małżeńskiej rozdzielności majątkowej- wersja pdf – pobierz, wersja edytowalna – pobierz
- Załącznik nr 9 Deklaracja małżonka współwłaściciela przedsiębiorstwa- wersja pdf – pobierz, wersja edytowalna – pobierz
- Załącznik nr 10 Informacja o przetwarzaniu danych osobowych wersja pdf – pobierz, wersja edytowalna – pobierz
ANEKS do umowy, dokumenty aktualne
- wzór formularza aneksu do umowy wynikającego ze zmiany przepisów w rozporządzeniu MRiRW z dnia 3 marca 2021r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy finansowej w ramach niektórych działań i poddziałań objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 –do wersji umowy 8z i wcześniejszych
wersja pdf – pobierz, wersja edytowalna – pobierz
- wzór formularza aneksu do umowy do wersji 7z i wcześniejszych, wynikający z wejścia w życie w dniu 10 września 2020 roku przepisów zmieniających Rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz. U. z 2020 roku poz. 1555)
wersja pdf – pobierz, wersja edytowalna – pobierz
wniosek o płatność:
Operacje w ramach poddziałania 19.2 z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej
- RODO klauzule DO KARTY WKŁADU RZECZOWEGO_19.2 – pobierz
- RODO klauzule DO LISTY OBECNOŚCI 19.2 – pobierz
Dokumenty aktualne obowiązujące od 06.06.2019r.
- Wniosek o płatność (pdf) – pobierz
- Wniosek o płatność (wersja edytowalna) – pobierz
- Instrukcja wypełniania wniosku o płatność) – pobierz
- Dane podmiotów wspólnie wnioskujących o płatność w danym etapie operacji (pdf) – pobierz
- Dane podmiotów wspólnie wnioskujących o płatność w danym etapie operacji (wersja edytowalna) – pobierz
- Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu (przykładowy wzór) – pobierz
- Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/informacja po realizacji Biznesplanu (dokument zaktualizowany w dn. 21 grudnia 2020 r.) – pobierz
- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu formularza informacji monitorującej z realizacji Biznesplanu/ informacji po realizacji operacji- (dokument zaktualizowany w dn. 16.10.2019 r.) – pobierz